Nejčastější dotazy zákazníků. Otázky a odpovědi


  1. Jaká je doba realizace objednávky / dodání mé zásilky?

    Obvykle doba realizace objednávky je od 2 do 5 pracovních dnů. Ve výjimečných případech se může doba dodání prodloužit o několik pracovních dnů.

  2. Jaké způsoby dodání jsou dostupné ve vašem obchodě?

    Zaručujeme rychlé a bezpečné doručení. Doručení na celém území České republiky realizujeme prostřednictvím kurýrních služeb PPL a České pošty.

  3. Jak zvolit správnou velikost vybraného produktu? Jak mohu zjistit délku vnitřní stélky u jednotlivých modelů a velikostí bot?

    Velké množství námi nabízeného zboží má uvedené údaje o velikostí na informačním listě výrobku. Pokud ponecháte chvíli kurzor na jednotlivých velikostech, zobrazí se Vám informace o délce stélky v centimetrech. Konkrétní rozměry a velikosti daného zboží dostupného na našich stránkách jsou uváděny podle tabulek velikostí jednotlivých výrobců.

    Dodatečně na našich internetových stránkách naleznete tabulky velikostí skoro pro každou značku dostupnou v našem internetovým obchodě, které Vám pomohou snadno a rychle vybrat velikost.
    Tabulky naleznete zde: https://e50style.cz/tabulky-velikosti

    V případě špatně zvolené velikostí či barvy umožňujeme výměnu nebo vrácení peněz v 30 denní lhůtě od data převzetí zásilky zasláním zboží zpět do e-shopu.

  4. Mohu zjistit dostupnost zboží aj v jiných velikostech než ty, které jsou uvedeny na stránkách e-shopu?

    V případě, že zboží se nezobrazuje na našich internetových stránkách 50style.cz, není momentálně skladem. Toto zboží momentálně nelze objednat.V e-shopu vidíte skutečný stav našeho vlastního skladu, avšak naši nabídku neustále rozšiřujeme o nejnovější modely, proto doporučujeme sledování našich stránek.

  5. Doručujete zboží i do zahraničí?

    Momentálně realizujeme objednávky jedině na území České republiky. Zároveň informujeme, že provozujeme internetové obchody i v zahraničí. Seznamte se s naší nabídkou 50style.pl, 50style.lt.

  6. Musím se registrovat na Vašich stránkách, pokud chci vytvořit objednávku?

    Registrace není nutná, jednoduše můžete objednávat i jako neregistrovaný uživatel. Nákup bez registrace probíhá stejně jako registrovaný, ale na registračním formuláři stačí zaškrtnout nákup bez registrace a již nebudete muset vyplňovat Vaše údaje a pokračujte dále podle instrukcí.

  7. Zapomněl/a jsem heslo ke svému účtu. Co mám dělat?

    Pokud jste zapomněli heslo, využijte funkci obnovení svého hesla prostřednictvím odkazu Zapomněl /-a jsem heslo.

    Na uvedenou e-mailovou adresu Vám bude okamžitě zaslán odkaz pro nastavení nového hesla. Občas tento e-mail může přijít během následujících dvou hodin. V případě, že nepřišel e-mail s odkazem, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu telefonicky (+420 234 708 484), pomocí e-mailu (obchod@e50style.cz) nebo prostřednictvím chatu.

  8. Chci aktivovat svůj uživatelský účet na stránce e50style.cz, bohužel mám neplatný aktivační odkaz. Jak postupovat v tomto případě?

    Pokud máte problém se svým odkazem k aktivaci účtu, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu telefonicky (+420 234 708 484), pomocí e-mailu (obchod@e50style.cz) nebo prostřednictvím chatu. Bude Vám zaslán aktivační e-mail.

  9. Jak mohu odstranit své osobní údaje?

    Zákazníci mohou své osobní údaje kdykoli změnit, aktualizovat nebo odstranit na základě žádosti na e-mail: obchod@e50style.cz

  10. Nepodařilo se mi dokončit platbu online. Co mohu udělat?

    Dokud není objednávka potvrzena posledním krokem, znamená to, že Vaše platba on-line neproběhla (peníze se neodečetly z účtu), nebo z nějakého důvodu se nepodařilo dokončit objednávku. Jak postupovat v tomto případě?

    Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu telefonicky (+420 234 708 484), pomocí e-mailu (obchod@e50style.cz) nebo prostřednictvím chatu. Bude Vám zaslán nový odkaz k platební bráně nebo počkejte, po nějaké době Vám bude zaslán link automaticky e-mailem. Můžete také vytvořit novou objednávku a částku uhradit ihned.

    Neuhrazená objednávka nezaručuje rezervaci objednaného zboží.

    Objednávka, která nebude okamžitě uhrazená, nebude realizována.

  11. Zboží jsem uhradila on-line, částka byla z účtu odečtena, ale platba stále není potvrzena a objednávka ještě není realizována. Jak mám postupovat?

    Na e-mailovu adresu obchod@e50style.cz prosíme o zaslání potvrzení o platbě a číslo objednávky. Kontaktujte prosím zákaznickou podporu (+420 234 708 484) a informujte je o odeslání zprávy.

    Naše finanční oddělení provede ověření platby. Budeme se snažit situaci vyřešit co nejrychleji, nejpozději však do dvou pracovních dnů.

  12. Kdy a jak mohu zrušit objednávku ?

    Pokud si přejete zrušit objednávku, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu telefonicky (+420 234 708 484), pomocí e-mailu (obchod@e50style.cz) nebo prostřednictvím chatu.

    Není možné zrušit objednávku, která již byla v našem skladu zpracována a odeslána, je bohužel příliš pozdě.

  13. V zásilce jsem neobdržel/a fakturu, proč? Jak se k ní dostanu?

    Daňový doklad neposíláme v zásilce. Všechny doklady (fakturu, formulář vrácení a výměny) jste obdržel/a pouze elektronicky na e-mailovou adresu přiřazenou k Vaší objednávce.

    Nezapomeňte zkontrolovat i složku nevyžádané pošty (spam) a ostatní složky.Pokud jste neobdržel/a e-mail s fakturou, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu telefonicky (+420 234 708 484), pomocí e-mailu (obchod@e50style.cz) nebo prostřednictvím chatu.

  14. Obdržel /a jsem jiné zboží než jsem objednal. Jak dále postupovat?

    Bohužel chyby se občas stávají a omlouváme se za ně. V případě, že jste obdržel/a zboží neshodné s objednávkou, nekompletní nebo jeví známky poškození, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu telefonicky (+420 234 708 484), pomocí e-mailu (obchod@e50style.cz) nebo prostřednictvím chatu.

    Pokud zboží bude dostupné, okamžitě provedeme výměnu. V případě, že Vámi požadované zboží nebude v době výměny již dostupné, budeme Vám vracet peníze.

  15. Za jakých podmínek mohu produkt zakoupený na e-shopu vrátit/vyměnit?

    Zboží zakoupené v našem internetovým obchodě můžete bez problémů vyměnit nebo vrátit v termínu do 30 dnů od data doručení zásilky. Podmínkou je, že zboží vracíte nepoužité a nepoškozené.

    Adresa pro výměnu zboží:

    Obchod e50style.cz
    Sklad OlzaLogistic
    ul. PFB 2
    737 01 Český Těšín

    (s poznámkou „Výměna”)
    (s doporučenou poznámkou „Výměna produktu“ nebo „Odstoupení od smlouvy“))


    Produkt spolu s formulářem výměny/vrácení zboží a fakturou, která byla zaslána e-mailem, pošlete na výše uvedenou adresu.

  16. Jak dlouho bude trvat výměna vráceného zboží nebo vrácení peněz po odeslání zboží?

    Výměnu zboží nebo vrácení peněz provedeme během 14 kalendářních dnů ode dne, kdy nám bude Vaše zboží doručené do skladu. Vynaložíme veškeré úsilí, aby výměna nebo vrácení proběhlo velmi rychle a bez jakýchkoliv problémů.

  17. Mohu zboží vyměnit za jiné (dražší nebo levnější) než zboží vracené?

    Bohužel není možné vyměnit zboží na levnější nebo dražší. Zboží může být vyměněno na jiné, ale ve stejné ceně. Co můžete udělat? Zakoupené zboží můžete vrátit a vytvořit novou objednávku na požadované zboží.

  18. Jaká je délka záruky na zboží ?

    Zboží zakoupené v internetovým obchodě e50style.cz můžete reklamovat až do 2 let od zakoupení, zároveň nejpozději rok po zjištění závady výrobku.

  19. Jak mohu reklamovat závadné zboží koupené na e-shopu?

    Můžete zboží reklamovat zasláním na adresu. Jak to udělat?

    Vyplňte reklamační formulář dostupný na našich stránkách https://e50style.cz/vymeny-vraceni-a-reklamace

    Odešlete reklamovaný produkt společně s formulářem na níže uvedenou adresu.

    Dodací adresa pro reklamaci zboží:

    Obchod e50style.cz
    Sklad OlzaLogistic
    ul. PFB 2
    737 01 Český Těšín

    (s doporučenou poznámkou – „reklamace zboží“)


    Všechny reklamace budou vyřízeny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne obdržení reklamovaného zboží. E-shop nepřijímá zásilky odesílané na dobírku.

[script]$(document).ready(function() {$('.f-question').click( function() { $(this).next('.f-answer').slideToggle('slow'); } );});[/script]
Zpět do obchodu

Tato stránka používá cookies. Přečtěte si více o záměru jejich použití a změně nastavení ve svém prohlížeči. Prohlížením této stránky souhlasíte na používání cookies, shodně s aktuálním nastavením prohlížeče.

Dobře, rozumím