ODPOVĚDI NA ČASTO KLADENÉ OTÁZKY


  1. Jaký je termín doručení objednaného zboží?

    Dodací lhůta je 2 až 5 pracovních dnů, počínaje dnem odeslání potvrzení o realizaci objednávky.

  2. Jaký je způsob doručení zboží?

    Nabízíme rychlé a bezpečné doručení objednaného zboží. Doručovatelem je Česká pošty nebo kurýr DHL, ve spolupráci s PPL. Zásilky internetového obchodu e50style.cz jsou doručovány pouze na území České republiky.

  3. Jaký je postup při reklamaci zboží?

    Lhůta pro uplatnění práva na reklamaci je 24 měsíců ode dne převzetí produktu. Za vadu nelze považovat změnu vlastnosti produktu, která vznikla v době 24 měsíců od převzetí produktu v důsledku opotřebení či nesprávného používání, popř. nesprávného zásahu.

    1. Vyplňte Reklamační formulář (obdrželi jste jej v příloze e-mailu s potvrzením nové objednávky).
    2. Pošlete reklamovaný produkt spolu s Reklamačním formulářem na níže uvedenou adresu.
    3. Reklamace budou vybavené bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30-ti kalendářních dnů ode dne uplatnění.
    4. V případě uznané reklamace bude poškozené zboží opraveno nebo vyměněno za jiný (plnohodnotný) produkt.

    Důležité informace:

    1. Vyplňte Reklamační formulář.
    2. Náklady za odeslání reklamovaného zboží hradí zákazník.
    3. Internetový obchod e50style.cz nepřijímá zásilky zaslané na dobírku.

    Zboží zasílejte na adresu:
    Obchod e50style.cz
    Sklad OlzaLogistic
    ul. PFB 2
    737 01 Český Těšín


    S doporučenou poznámkou „Reklamace"

  4. Nepodařilo se mi uhradit online objednávku?

    V případě, že jste se nedostali do posledního kroku košíku "potvrzení objednávky" a neobdrželi jste potvrzení o realizaci objednávky na Vámi zadanou emailovou adresu znamená to, že Vaše platba byla neúspěšná nebo kvůli jinému důvodu se nepodařilo dokončit nákup. Co dělat v takovém případě? Objednávka, která nebyla uhrazena nerezervuje zboží. Aby nákup proběhl úspěšně, vytvořte novou objednávku a uhraďte ji nebo vyberte jiný způsob úhrady.

  5. Objednávka byla uhrazena online, prostředky byly strženy z účtu, ale objednávka má status neuhrazená. Jak mám postupovat?

    Na adresu obchod@e50style.cz pošlete email s potvrzením o uhrazení objednávky. Vynaložíme veškeré úsilí, aby se tato situace co nejrychleji vyřešila. Může to trvat několik hodin, protože to musíme prověřit spolu s účetním oddělením

  6. Jaký je postup při výměně zboží?

    V termínu do 30-ti dnů od data doručení zásilky Vám bez problémů vyměníme produkt koupený v internetovém obchodu e50style.cz.

    1. Ověřte si zda se v aktuální nabídce obchodu e50style.cz nachází velikost, na kterou byste chtěli zboží vyměnit.
    2. Vyplňte Formulář výměny/vrácení zboží, který jste obdrželi spolu se zásilkou.
    3. Produkt spolu s formulářem výměny/vrácení zboží a fakturou pošlete na níže uvedenou adresu nejpozději do 30-ti dnů od data obdržení zboží.
    4. Po obdržení zásilky Vám během několika dní pošleme požadovaný produkt!


    Důležité informace:
    1. Produkt, který posíláte na výměnu musí být nový, nesmí být zničený nebo opotřebovaný.
    2. Náklady za odeslání produktu hradí Zákazník.
    3. Nejčastějším důvodem výměny je nesprávně zvolená velikost obuvi nebo oblečení.

    Zboží zasílejte na adresu:

    Obchod e50style.cz
    Sklad OlzaLogistic
    ul. PFB 2
    737 01 Český Těšín

    S doporučenou poznámkou „Výměna zboží”

  7. Jaký je postup při vrácení zboží?

    Zboží koupené v internetovém obchodě e50style.cz můžete vrátit bez udání důvodu ve lhůtě 30 dnů od data doručení zásilky.

    • Vyplňte Oznámení o odstoupení od smlouvy. Můžete využít formulář, který jsme pro Vás připravili (dokument v PDF formátu).

    • Nezapomeňte zadat správné číslo bankovního účtu, na který Vám budou vráceny peníze.

    • Zboží spolu s fakturou pošlete na níže uvedenou adresu.

    • Vrácení platby provedeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy jsme se o odstoupení od kupní smlouvy dozvěděli.

    Důležité informace:

    • Produkt, který posíláte zpět musí být nový, nesmí být zničený nebo opotřebovaný.

    • Osvědčení/formulář o odstoupení od smlouvy je třeba poslat v termínu 30 dnů od data doručení zboží.


    Zboží zasílejte na adresu:

    Obchod e50style.cz
    Sklad OlzaLogistic
    ul. PFB 2
    737 01 Český Těšín


    S doporučenou poznámkou „Odstoupení od smlouvy”

  8. Chci vyměnit zboží na jiné - dražší. Je to možné?

    Bohužel není možné vyměnit zboží na dražší. Co můžete udělat? Vrátit koupený produkt a objednat si dražší zboží, o které máte zájem.

[script]$(document).ready(function() { $('#question_1').click(function() { $('#answer_1').slideToggle('slow'); }); $('#question_2').click(function() { $('#answer_2').slideToggle('slow'); }); $('#question_3').click(function() { $('#answer_3').slideToggle('slow'); }); $('#question_4').click(function() { $('#answer_4').slideToggle('slow'); }); $('#question_5').click(function() { $('#answer_5').slideToggle('slow'); }); $('#question_6').click(function() { $('#answer_6').slideToggle('slow'); }); $('#question_7').click(function() { $('#answer_7').slideToggle('slow'); }); $('#question_8').click(function() { $('#answer_8').slideToggle('slow'); }); $('#question_9').click(function() { $('#answer_9').slideToggle('slow'); }); $('#question_10').click(function() { $('#answer_10').slideToggle('slow'); }); $('#question_11').click(function() { $('#answer_11').slideToggle('slow'); }); $('#question_12').click(function() { $('#answer_12').slideToggle('slow'); }); $('#question_13').click(function() { $('#answer_13').slideToggle('slow'); }); $('#question_14').click(function() { $('#answer_14').slideToggle('slow'); }); $('#question_15').click(function() { $('#answer_15').slideToggle('slow'); }); $('#question_16').click(function() { $('#answer_16').slideToggle('slow'); }); });[/script]
Zpět do obchodu

Tato stránka používá cookies. Přečtěte si více o záměru jejich použití a změně nastavení ve svém prohlížeči. Prohlížením této stránky souhlasíte na používání cookies, shodně s aktuálním nastavením prohlížeče.

Dobře, rozumím